Масова практика е незнанието как се кара чипосано жтд. Когато решите да летите сваляте предавка надолу, защото колата има сила, но не може да я прехвърли към колелата. И така съединителя приплъзва, ако не го усетим и бързо бързо приключва живота си. После плюем чипосването и цялата рода на ремападжията, щото пък съединителя не е много евтин, еле пък маховика.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ремап 156 1.9 JTD
Collapse
X
-
Нещо не разбрах кое е проблем - това че се сваля предавка надолу а не трябва или това че не се усеща на време как съединителя приплъзва? Как трябва да се кара?Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs
Comment
-
Може би трябва да изкарате минимум CPL + IR лицензи (за пилот-летец), за да управлявате такава специфична техника - стар uniJet с чип.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Проблема, е че ако се настъпва от ниски обороти, има опастност да приплъзне съединителя. Затова трябва да се сваля на по-ниска предавка на обороти 2000 или малко отгоре(не че е гаранция, но просто се запазва по-дълго така).Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid
Comment
-
Кой както иска тъй да си кара. Аз правя следното при светофарна гонка:
1во Гледаш лошо, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, иначе просто няма да те вземат насериозно.
2ро Форсираш докато текат секундите, това освен ясната цел има и подобряващ ефект от издухването на саждите натрупани във времето на спокойно шофиране.
3то Ръгаш първа в последната секунда, за да не стоиш с натиснат съединител, все пак трябва да се щади аксиалния лагер (помпа или квото там има).
4то Не даваш всичката газ от ряз, защото бързо се отказват, пускаш малко аванта и след това наказваш.
5то Докато се усетиш и то станало време за смяна на скорости, ръгаш направо на трета, щото силата е голяма и няма смисъл да се губи време на 2ра, хем щадиш гумите които и без тва до 5та пищят, хем спестяваш работата на системите срещу приплъзване.
6то Междувременно показваш среден пръст в цялата тая олелия, като не отклоняваш вниманието си от пътната обстановка.
7мо От 3та на 5та, няма време за 4та, силата вече се е наела, тук таме опира в пътя.
8мо Естествено на следващия светофар пак сте наравно, това "зелена вълна" са митове и легенди
И те така...Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеКой както иска тъй да си кара. Аз правя следното при светофарна гонка:
1во Гледаш лошо, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, иначе просто няма да те вземат насериозно.
2ро Форсираш докато текат секундите, това освен ясната цел има и подобряващ ефект от издухването на саждите натрупани във времето на спокойно шофиране.
3то Ръгаш първа в последната секунда, за да не стоиш с натиснат съединител, все пак трябва да се щади аксиалния лагер (помпа или квото там има).
4то Не даваш всичката газ от ряз, защото бързо се отказват, пускаш малко аванта и след това наказваш.
5то Докато се усетиш и то станало време за смяна на скорости, ръгаш направо на трета, щото силата е голяма и няма смисъл да се губи време на 2ра, хем щадиш гумите които и без тва до 5та пищят, хем спестяваш работата на системите срещу приплъзване.
6то Междувременно показваш среден пръст в цялата тая олелия, като не отклоняваш вниманието си от пътната обстановка.
7мо От 3та на 5та, няма време за 4та, силата вече се е наела, тук таме опира в пътя.
8мо Естествено на следващия светофар пак сте наравно, това "зелена вълна" са митове и легенди
И те така...
Comment
-
Аз бих те коригирал само в едно. Я остави саждите на мира в грънците,и ги хвърли изведнъж на стартатези зад теб си мислят:
-тоя и взе душата,баси му издухания дизел,трябва ли да го дишам това сега?
-----------
Пай сеее ...Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
Comment